Projecten


MY-IMPACTS.ORG
Een videoproductie die focust op jouw impact! Samen met My-Impacts.org ging Tartaar op zoek naar digitale oplossingen om meer naamsbekendheid te creëren op sociale media. Het resultaat? Een geslaagde advertentiecampagne op Facebook en LinkedIn!
DIGITAL BUSINESS POSTGRADUAAT
Een korte, snappy testimonial video die young professionals overtuigt zich in te schrijven voor het postgraduaat Digital Business van de KdG. Volledig uitgewerkt in een totaalpakket waarmee we de doelgroep in de SEE, THINK en DO fase aanspreken.
MY-IMPACTS.ORG
Een videoproductie die focust op jouw impact! Samen met My-Impacts.org ging Tartaar op zoek naar digitale oplossingen om meer naamsbekendheid te creëren op sociale media. Het resultaat? Een geslaagde advertentiecampagne op Facebook en LinkedIn!
DIGITAL BUSINESS POSTGRADUAAT
Een korte, snappy testimonial video die young professionals overtuigt zich in te schrijven voor het postgraduaat Digital Business van de KdG. Volledig uitgewerkt in een totaalpakket waarmee we de doelgroep in de SEE, THINK en DO fase aanspreken.


VLAAMS ARCHITECTUURINSTITUUT
RE-RE-RE en Mix & MATCH. Niet één, maar twee campagnes rond de tentoonstelling RE-PRACTICE RE-VISIT RE-TURN om jongeren die niets met architectuur hebben de weg naar het Vlaams Architectuurinstituut te wijzen.
ATO TESTIMONIALS
Een video in opdracht van de dienst Anderstalige Opleidingen. Zijn buitenlandse studies een veredelde vakantietrip, of veel meer? We lieten studenten die een driejarige Engelstalige opleiding volgen op KdG aan het woord om dit te achterhalen.
VLAAMS ARCHITECTUURINSTITUUT
RE-RE-RE en Mix & MATCH. Niet één, maar twee campagnes rond de tentoonstelling RE-PRACTICE RE-VISIT RE-TURN om jongeren die niets met architectuur hebben de weg naar het Vlaams Architectuurinstituut te wijzen.
ATO TESTIMONIALS
Een video in opdracht van de dienst Anderstalige Opleidingen. Zijn buitenlandse studies een veredelde vakantietrip, of veel meer? We lieten studenten die een driejarige Engelstalige opleiding volgen op KdG aan het woord om dit te achterhalen. .


AZ-SINT BLASIUS
Een videoproductie die focust op jouw impact! Samen met My-Impacts.org ging Tartaar op zoek naar digitale oplossingen om meer naamsbekendheid te creëren op sociale media. Het resultaat? Een geslaagde advertentiecampagne op Facebook en LinkedIn!
DIGITAL BUSINESS POSTGRADUAAT
Een korte, snappy testimonial video die young professionals overtuigt zich in te schrijven voor het postgraduaat Digital Business van de KdG. Volledig uitgewerkt in een totaalpakket waarmee we de doelgroep in de SEE, THINK en DO fase aanspreken.